.

2010-08-01 ☆ 18:56:28
Hejsan!

Just kommit hem från jobbet, är tröttare än allt som finns och är toksogen på att dra på en film och inte resa mig ur soffan förens i morgon. Men självklart går inte detta eftersom jag mååååste duscha! Inte gjort det ännu, ganska ofreeech. Ska även noppa ögonbrynen sen, kommer gråta floder. Jag tycker verkligen att det gör så fruktansvärt ont, jag hatar den smärtan! Jag noppar nästan aldrig mina ögonbryn, senast var i maj någon gång. Visst, jag har inga problem med mina ögonbryn, absolut inte. Men saken är den att jag skulle vilja prova en ny "form" på dom. Så ja.. Jag vet någon som kommer gråta sig genom båda brynen..



Gårdagen spenderades i alla fall i skruvstadparken, var helt okej men det har varit roligare..
Det som är kul med hela grejen är ju egentligen att man träffar så mycket folk, allt från de man umgås med dagligen till de man knappt sett det senaste året. Well, det va trevligt i alla fall och det är väl det som räknas?

I morgon bär det av in till polisstationen på morgonen för att hämta ut mitt pass ( även Daniels ) om jag får det för dom. Daniel åkte iväg på jobb idag han så han hinner ju inte hämta det i morgon. Ska även växla pengar till Tunisiens valuta så vi får det gjort någon gång! Gillar inte att vi är så dryga, bara 18 dagar kvar ju! IIIhh! :D




Nu ska jag gå och duscha och sätta igång med smärtan.
Att noppa ögonbrynen ligger verkligen på samma smärt-nivå som både håltagning och tatuering..
Fattar inte at jag klarade att göra det så offta förr?  :S

Skriver säkert mer sen!

KISSSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0