.

2010-08-03 ☆ 19:42:48
Dåligt med bloggande från mig del igår ser jag.. Men hade helt enkelt inte tid igår, var fullt upp hela dagen. Hämtade passen på förmiddagen och jobbade tills på kvällen. Sedan kom Erika och Elena och spenderade kvällen in my place. Va mysigt! Men gud så trött jag varit dag! Mår inte heller helt bra, tror jag håller på att bli sjuk. Riktigt kul måste jag säga! INTE..

Men men, annars har jag jobbat heeela dagen idag. Förvånansvärt nog gick dagen skapligt fort även fast jag började i morse redan. Nu ska jag springa över till Orrby för att köpa min andra cesarsallad för idag, mums! Till detta står grillad kyckling på menyn, hör ni inte hur otroligt gott det låter?
Ska även köpa kattgodis och en ny "pipleksak" till lilla Skrutten för han är sååå otroligt söt. Han står i dörren och jamar varje dag när jag kommer hem från jobbet, sweet eller hur? :)
Såg Skruttens pappa idag med föresten, han går fortfarande runt vid Ica för att försöka hitta Skruttens mamma, stackarn vet inte att hon är död.

Är såå otroligt shoppingsugen, helt galet. Men ska försöka hålla mig tills vi åker till Tunisien. Bättre att hålla i pengarna och spendera dom där nere i stället. Fins säkert mycket snyggt och annolunda att köpa där nere kan jag tänka mig.
Men, detta säger ju inte att jag inte ska in till stan innan vi åker. Icke sa nicke! Måste in för att införskaffa en till resväska. Har endast 1 här hemma och det kommer verkligen inte äcka till både min och Daniels packning. Vi båda är ju sånna att vi alltid vill packa mycket mer än vad som egentligen behövs.
Det är bara 16 dagar kvar tills vi åker, dagarna bara rusar i väg och resan närmar sig med stormsteg. I like it!

Sedan efter jag käkat ska jag kolla på Råttatouli ( Hur filmen stavas och vad den heter är jag osäker på )
Ni fattar väl vem jag menar i alla fall? Ska även boka tvätttid sen, det måste jag komma ihåg!



Skriver mer sen, du blir det käääk!

KISSSSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0