.

2010-08-03 ☆ 23:18:34
KVÄLLSINLÄGG

Suttit och roat mig med Wenches naglar ett tag nu, fan va mycket kul man kan göra egentligen.
Varför måste man kleta på massa färg och lack när man kan fixa ett mins lika snyggt resultat med en penna?
Detta var något jag tyckte var skit kul att prova. Wenche kommer absolut få fortsätta att vara min provdocka varesig hon vill eller inte! Mohah!!

RESULTATET: FÖRSÖK 1 & 2




Ska införskaffa lite färgpennor och göra mönster, små bilder och texter. Visst blev det häftgt?

Annars så måste jag berätta att jag blev arg och besviken när jag gck över till affären för att köpa min älskade Cesarsallad föru... Den var slut, helt slut. Inte en enda påse kvar. Visste att jag skulle köpt med från jobbet förut när jag plockade upp ny och fräsch sallad..

Nu väntar sängen för min del, blir ännu tidigare i morgon än vad jag planerat. Ska hjälpa Linnea att öppna så får nog dra dit en halvtimme tidigare än vad jag skulle gjort i vanliga fall.. Men men, man är väl viking som man brukar säga ; )

Ha en bra kväll/natt! Jag ska kämpa för att få skrutten trött nu, min lilla goding som blev galen i morse när klockan ringde. Han ville veeeerkligen inte gå upp kan jag lova er.

KISSS AND LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0