.

2010-08-08 ☆ 10:50:49
Äntligen ledig 1 dag! Fan va skönt det känndes att vakna i morse utan att klockan ringde, mums!
Jobbade i alla fall det jobbigaste passet igår, men det gick bra faktiskt. Fruktansvärt drygt på slutet dock.
Men men, när jag kom hem efter jobbet hade Daniel gjort tacos och köpt massa godis och så. Han köpte även filmen Snabba cash, som jag sjääälvklart somnade ifrån... Somnade så fort jag hade käkat, ganska trött väll? hahaha

Men nu sitter jag här i soffan och kollar på filmen medans Daniel sover i stället. Fan va bra den är, underbara skådespelare! Helt såld på filmen, verkligen min typ av film måste jag säga.

Annars så väntar jag på att Dessi ska sluta jobbet så vi kan dra in till stan. Hon behövde med åka in så då åker jag och Daniel in med henne. Har 20.000 saker i skallen som jag skulle behöva införskaffa.
Saker som resväska, solkrämer, bikini, alergimedicin, bricanyl, klättermöbel till Skrutten, fiskmat OVS..
Ja, detta är bara en bråkdel av det jag tänkte på igår. Men men, man kommer alltid på mer saker när man väl springer runt inne i affärerna.

På onsdag ska jag faktiskt börja packa för då är det prick 1 vecka kvar tills vi landar i Tuuunisien : )
yes, I know it is early.. but, that's how I am..




Nej, nu ska jag faktiskt städa lite.. Daniel tvättade igår, så nu är det väll min tur att göra lite snyggt. Ska även marinera kött. Tänkte att menyn skulle bjuda på grillat och potatisgratäng idag. Hur gott på en skala?

     

Butiker som ska besökas senare!

KISSSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0