.

2010-08-10 ☆ 11:05:33
Nu åkte mamma nyss, hon har varit här på en morgonfika. Vi satt även och kollade taxs freen, båda satt som två små barn.. Ja, förbeställning kommer ske någon gång under veckan. Känns som jag kommer handla mer där än nere i Tunisien? Har hittar jättemycket smink som jag ska förbesälla, även en klocka och en parfym. Mamma hittade med en hel del saker som ska beställas till henne.

Annars så är jag som sagt ledig idag, hur underbart som hellst! Njuter verkligen av var enda sekund. Om prick 1 vecka gör jag min sista arbetsdag (schema belaggd) Kommer kännas lite konstigt att inte kolla schemat verje dag hur och när jag ska jobba. Men men, ett nytt schema kommer väl sättas upp under hösten.

Idag ska jag göra så lite som möjligt. Ska ut på en promenix sen ( om jag orkar ) annars ska jag bara ligga inne och slappa. Visst, jag ska städa lite men annars har jag absolut ingenting planerat. Ska kolla på snabba cash igen, hihi jag är förälskad!

Wenche, när du läser detta kan du ju slå mig en pling och kila bort till mig!
Har faktiskt en hel del att planera inför helgens bravader..

Nu ska jag vara duktig som tusan och diska, sedan väntar världens bästa film på mig. Hur nice? ;)
Skriver sen igen.

KISSSS AND LOVE





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0