.

2010-08-10 ☆ 16:06:26
Hejsan!

Just varit duktig och tvättat bordet på balkongen, och kan lova att det behövdes!
Förövrigt så kollar jag Wenche och Elin på Snabba cash, är fortfarande lika förälskad.. Synd bara att det är ett sånt dåligt slut.. Hoppas på en 2:a!

Ser nu att solen börjar kika fram, så promenaden jag suttit och funderat på hela dagen lockar ganska mycket nu faktiskt.. Ska bara se om Wenche och Elin är på, annars får jag lov att vänta lite till.
Är jättesugen på en skogspromenad, kanske kan hitta kantareller med om man har riktigt tur? Det vore ju helt perfet. Älskar kantareller!


På tal om ingenting lagade spagetti och köttfärssås förut, blev skit gott. Gjorde även matlåda tills i morgon. Jag har varit fruktansvärt slarvig med det under sommaren men nu sista veckan tänkte jag skärpa till mig!
Under veckan ska jag prova att göra kycklinggratäng tror jag det hette? Det är i alla fall kyckling, pasta och lite andra saker i som man lägger i en ungsform och sätter in i ugnen. Såg skit gott ut på receptet så det är absolut något som står på min att göra lista!

Nu är filmen slut och girlsen ska bege sig av hemmåt för att städa lite. Men W var även hon sugen på en skogspromenad sen. Så nu vet jag vad som väntar mig senare.. Hoppas att inte skogen är full av äckliga fästingar, hatar fästingar! På tal om det, nu måste det väl vara rekord på getingar i alla fall? Aldrig sett så många i hela mitt liv som jag sett denna sommaren?










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0