.

2010-08-12 ☆ 09:45:35

Har aldrig varit så här förälskad i en katt förut, men endå har jag haft katter runt om mig så länge jag kan minnas. Det är ett tecken på att Skrutten är speciell och han har samma värde som alla diamanter i hela världen♥





Snart ( OM 6 DAGAR ) ligger vi i där nere och njuter av ledigheten och framför alltd av solen och havet. Mums, kan inte säga annat än att jag längtar ihjäl mig! Vill att de kvarstående dagarna bara ska rusa iväg och att det ska bli onsdag nu. Hoppas det går fort!

Dagens väder på Fritidsresors resmål

Hammamet 30 °


Idag fyller Wenche Bergader 18 år. Och det enda jag kan säga är äntligen.. Nu är det slut på dina tider med falsklegg och nu har du endast ditt eget legg att hålla ordning på. I morgon är det skaka rumpa som gäller!
Hoppas du får en toppen dag så ses vi senare, eller innan jag ska iväg och jobba. Ring mig när du ser detta.
I LOVE YOU!

Förövrigt så ska jag jobba även idag, jobbar ända tills kvällen innan vi åker. Denna vecka har jag bara helt okej pass kvar, ni vet såna som man känner att man kan jobba utan att det är ett hinder?
Känns skönt faktiskt!

Nu ska jag käka lite frukost innan jag ska ut på en preomenad. Ha en bra dag!

KISSSS AND LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0