Lördag 14/8

2010-08-14 ☆ 16:49:40
Städat så in i helvete i 2 timmar nu, slängt 3-4 kasar med skit vi hade här hemma. Eller ja, än så länge står kassarna i hallen?! Va tusan, jag har ju rensat i alla fall. Slängt allt från tidningar till trasiga/fula skor mm. Ska snart gå ut till sophuset och efter det ska jag suga tag i både damsugaren och skurmoppen. Hur duktig är jag inte på en skala??

Förövrigt så har jag jobbat 3 timmar idag, underbart pass! Varför kan inte alla arbetsdagar bara var 3 timmar långa? Hann knapt reagera på att jag var där, timmarna bara flög iväg.. Mycket skönt måste jag säga!

I kväll vet jag inte vad som händer. Kan bli allt mellan hemma myskväll och utgång. Vet inte riktigt än, och för den delen orkar jag inte tänka på det än heller. Tar kvällen som den kommer. Först och främst ska jag och Daniel käka potatisgratäng och grillat i kväll när han kommer hem från jobbet. När vi gjort det kan vi börjá tänka på vad som ska hända senare. Blir det utgång står det mellan Skruvstadparken och Segmon.. Vart ska man?!

Gårdagen var lyckad, men blev en tidig kväll för min och Issas del. Spenderade kvällen på score och avslutade kvällen på Burgerking, hur nice?

Nu fick jag besök, skrivr sen :)


PUUUUUSSSSS

Mammi, ring mig sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0