.

2010-08-04 ☆ 21:11:26
Just varit ute i det sköna vädret och tagit kort med min eeelskade lillasyster som betyder allt och lite till för mig. Vi har våra stunder, bra och dåliga men jag kommer ALLTID älska henne lika mycket endå! Blev på tok för många kort som inte kan visas offentligt, men vad gör det om 100 år ?





   


  

Tycker ni att vi är lika? Själva tycker vi inte det över huvudtaget!

Måste bara berätta en så otroligt kul sak som hände föruthahah. Jag och Bex i ordning dipp.. Sedan satte vi oss i soffan och satte chips skålen och dippskålen mellan oss ( som vi alltid gör ) och mitt upp i allt kommer Skrutten flygandes från ingenstans och landar rätt i dippskålen!? Det sprutar dipp över hela soffan, mig och Bea. Skrutten är full av dipp och springer runt i lägenheten full av panik. Över hela mattan i vardagsrummet var det små kattfötter av dipp, på golvet, ÖVERALLT.. Jag och Bea bröt i hop, skrattade ihjäl oss innan vi kunde samla oss för att sedan gå och bada/tvätta av Skrutten i handfatet ( vilket gick jätte bra ) Så nu har jag och Daniel en katt som luktar chili, det är ganska nice väll? Hahah, ni skulle vrit med säger jag bara!



I morgon kväll kommer min älskling hem så nu ska jag faktiskt städa lite så det är snyggt när han kommer hem. Ganska duktig endå! Saknat ihjäl mig efter Daniel faktiskt. Min stora kärlek ♥

I morgon ska jag storhandla med lilla mammi på morgonen/förmiddagen innan det bär av till jobbet igen för näst sista arbetsdagen den här veckan.

Ha en bra kväll.

KISSSSS AND LOOOOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0