...

2010-12-01 ☆ 10:52:56
BLOGGTORKA!

MEN, det är för att jag har jobbat sedan i lördags så jag hinner faktiskt inte. Har i stort sett åkt direkt från skolan till jobbet nu i 2  dagar. Även i kväll står jobbet på schemat igen. Men, veckans sista kväll på jobbet i dag i alla fall. Känns skönt att det snart är helg.

Vi har även så sjukt mycket att göra i skolan, det är heeelt otroligt..
Hört att sista året är jobbigt, och det stämmer verkligen!
Sitter fortfarande och håller på med mitt arbete om organiseradbrottslighet. Och det går inte framåt kan jag ju säga. Hittar ingen fakta alls på nätet.. Vart ska jag kolla? Detta arbetet har än så länge tagit ca 2-3 månader?!
Börjar känna mig riiktigt stressad nu. Snart jullov och ett X antal prov och inlämningsupg kvarstår på schemat!

Men men, bara att bita ihop nu!
Nu ska jag fortsätta leta efter fakta!

KISS AND LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0