...

2010-12-04 ☆ 10:48:54
Sitter och väntar på att min bakfulla kärlek ska vakna.. Sedan står Borgvik på schemat. Ska dit och julpyssla och käka middag, mysigt!

Gårdagen blev riktigt lyckad. Dock lite ovant för mig att komma hem 03:05 på natten, jag som brukar lägga mig mellan 23-01 även fast jag varit ute hahah!

När vi kommer hem från Borgvik senare väntar myskväll med filmen eclipse som jag köpte igår. Fyfan va jag har längat efter filmen, helt sjukt.. ÄNTLIGEN är den min!

Till veckan ska jag börja köpa julklappar, känner verkligen att det är dax för det nu!
Vet verkligen inte vad jag ska köpa till Daniel! Någon som har förslag?
Tror nog att julklappshoppning är det roligaste som finns, om inte annat det mysigaste!
Gillar verkligen julen, älskar den.. Dock jobbar jag hela julhelgen, hoppas det inte förstör julstämmningen.





Gårdagens look.

Nu ska jag skaka liv i Daniel.


PUUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0