lördag

2010-12-19 ☆ 10:37:28
God morgon!

Ska stressa mig igenom ett inlägg tänkte jag..
Ska diska, bokatvättid, laga mat och käka mat INNAN jag börjar jobba 14:30.
Ska även packa in julklapparna som vi köpte igår. ( antar att D inte är speciellt bra på det hihih )

Kan även passa på att berätta att jag inte kikade på kvittot igår.
Daniel vaknade efter bara några sekunder och insåg då att han måste kasta kvittot för att inte jag ska tjuvkika på det.. Ge mig julafton nu!

Förövrigt så är det sista "riktiga" skoldagen innan jul i morgon. Tummen upp!
Sedan återstår endast hällsodag & julavslutnng.

Jobbar som sagt 14:30-22:!5 idag så kommer inte bli något mer bloggande från min sida.
Ha en bra dag!

KISSS AND LOVE



Kommentarer
Postat av: Anonym

söndag eller?

2010-12-20 @ 06:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0