Måndag

2010-12-13 ☆ 17:30:00
Pust! Just kommit hem från gymmet, svettig & go!

Nu är det rååå-plugg som gäller, FY!
Har som jag nämnt tidigare världens svåraste prov i morgon.
Känns aldrig som jag kommer lära mig detta.
EX: Hur blir en lag till?
SVAR: förändring, utredning, betänkande, remiss, proposition, riksdagsbehandling, riksdagsbeslut, uvärdering..
Vem kommer ihåg allt detta? Och detta var verkligen en kortfattad variant av svaret. Helt sjukt svårt!
Så, ja.. Nu vet ni vad jag ska göra i kväll!

Well well... På torsdag har jag i alla fall planerat in julklappshanling innan jag ska på personalmöte.
Har inte så många kvar att köpa, men några. Ska även köpa en julklapp till mig själv med ;)

Nej, nu har jag verkligen inte tid mer!
Skriver mer om 100.000.000 timmar när jag pluggat skallen av mig.

KISS AND LOVE






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0