onsdag

2010-12-29 ☆ 13:33:05
Well, käkat lite lunch och chokladtårta nu i alla fall. Iiiiiinga fel det inte!
Väntar på ett Daniel ska bli klar med bilen så vi kan åka in mot stan och kikar runt lite.. Det värsta är att jag vet hur fullt det kommer vara. Men men, vi överlever!

Snart nyår med, fan va fort 2010 har gått! Helt otroligt faktiskt..
Men jag är tokladdad för 2011, känner verkligen på mig att det är MITT år. Känns sååå bra!

Mins ni klänningen jag sa att jag skulle ha på nyår? Den lila/vinröda.. Jag tror att jag ska hoppa den faktiskt, känns som den hör hemma på ett annat tillfälle.



Den är såååå jävla snygg! MEN, är det verkligen en nyårskläning?



BELSUTSÅNGEST!

Well well, hittar jag ingen idag så lutar det faktiskt åt den.

Nu ska jag spela ett dans spel med Bexi.
KISS KISSS AND A LOTT OF LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0