Tordag

2010-12-09 ☆ 08:34:08

Har inte hunnit blogga så mycket under veckan eftersom jag har jobbat..
Men idag är jag ledig, skönt!


Sitter i skolan nu och väntar på att lektionen ska börja. Fob och bild står på dagens schema. När jag slutar blir det gymmet med Veronica och sedan ska jag ta mig en sväg till solariet. GILLA!

Igårkväll när jag slutat så plockade jag med Bexi hem till oss. Blev käk och en movie innan vi somnade båda två.
Mysigt! Älskar dig gumman.

Köpte även julklappar till B & C igår, känner mig ganska nöjd faktiskt. Så nu är det bara till min kärlek och Morgan kvar. Alltså de svåraste.. Men har faktiskt bestämmt vad jag ska köpa till Daniel, tror jag ska fixa det till veckan.

Nej, men jag skriver väl mer senare då eftersom jag faktiskt har tid för det idag ;)
Ha en bra dag!

KISS AND LOVE


Kommentarer
Postat av: beaaaa :DD

jag älskar dig massor!!<3

2010-12-09 @ 21:36:39
URL: http://btrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0