Torsdag

2010-12-16 ☆ 10:05:40
Oj då.. Blogagde i måndags senast. Trodde inte att det var så längesedan..
Well well, sitter i alla fall i skolan nu och just gjort klart ett arbete. Fy va skönt det känns!

Gårdagen spenderades med världen bästa Issa. Pluggade en hel del faktiskt. Ganska duktigt gjort måste jag säga!
Var även iväg och träffade Wenche en sväng. Mysigt.

När jag slutar idag ska jag iväg och köpa en vågtång, finaly! Vet inte hur länge jag sagt att jag ska införskaffa en sån men aldrig gjort det. Så tänkte testa den och fixa håret innan personalmötet i kväll. Bildresultat kommer, jag lovar!

Förövrigt då? Det är verkligen julafton till veckan. Fyfan va fort detta året gått.. Har dock inga julkänslor än, vilket känns väldigt tråkigt. Men jag hoppas verkligen att det kommer snart.
Nästan alla julklappar är även införskaffade. De 2 sista ska jag köpa sen när jag ska köpa min vågtång.

Ha en bra dag!
KISS AND LOVE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0