.

2010-07-16 ☆ 21:05:13

Hejsan!
Sitter hemma i soffan och chillar, underar på en pizza men har inte riktigt bestämmt mig.
Kom hem från jobbet för inte alls längesedan och är därför ganska trött. Pratade nyss med issa och vad var det jag sa? Hon är på ;) Taggar som tusan inför morgondagen och håller fortfarande tummarna för bra väder, trots allt jag hört. Sol ska det vara, right? Annars så har jag varit i stan med Wenche idag, införskaffades inte så mycket, men GUUUD vad jag älskar att inpulshandla! Massa massa kärlek till det!

Ja, som jag tjatat om hela veckan så hoppas jag på sol och varmt och fint väder i morgon så man kan få lite färg på kroppen så det inte ser helt sjukt ut att bära klänning. Ska inte ha min nya men har en annan snygg som jag bara använt 1 gång tidigare som jag tänkte ta på mig i morgon. HOPPAS det blir bra i alla fall.
Hittade inte heller några skor i stan idag så måste försöka fixa detta i morgon, måste måste måste!!

Well, nu måste jag fixa något krubb eller bestämma om jag ska käka pizza eller inte. Inte käkat sedan halv 9 i morse, skapligt hungrig nu måste jag säga.. Annars blir det film och mys i kväll, vad det ser ut som just nu i alla fall. Daniel ska och fiska han så jag och min lilla älsklings-Skrutt är själva hemma. Måste bara säga att han är den busigaste katt jag någonsin sett! Det är verkligen döden att försöka få han att sova när vi lägger oss. Men varför sova när man kan vara vaken hela natten bara för att lilla Skrutt vill de? Tsss ;) GODING!







9 par örhängen H&M



Trekvartsärmad klänning Bikbook (hur fan stavas affären?!)



Overzise H&M



Oj, konstig bild.. Rosa TUNN tröja (ska bäras med ett linne under) Vila


KISSSSSSSSSSSSES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0