.

2010-07-17 ☆ 09:47:22
LEEEEEEEEEEEEEEEEDIG! Fyfasen va skönt det känns!

Men nu till dagens stora fråga, Score, Skruvstad, Score, Skuvstad?! Känner att det är skapligt ovärt att åka ut till skruvstad om det regnar och är dåligt väder, som det är sagt att det ska bli i dag och i kväll..
Men men får se hur vädret utvecklar sig och vad folket känner för. I vilket fall så är partyhumöret på topp och jag laddar till max inför kvällen!
Oj, just ja... Skor, skor, skor.. Måste fixa detta nu, måste ha mig ett par nya. Hur ska jag lyckas med detta? Kanske en mysfrukost sitter som pricketöver i;et. Ja, det kör jag nog på. Kaffe ska han bannemig få till och med!

 PUSS PÅ MIN SÖTNOS

 PUSSS PÅ D SOM SNARKAR SÅ TAKET LYFTER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0