.

2010-07-18 ☆ 19:15:04


Här är i alla fall resultatet av potatissalladen som jag berättade om tidigare idag. Den blev faktiskt super gooood! D grillade kött till så det blev perry faktiskt.

Annars har det inte hänt någonting speciellt idag, va och träffade W en liten snabbsväng nyss. Men hon och Simon skulle packa för att sedan dra iväg på en tripp.

Ja, förövrigt så ska jag och älsklingen förmodligen ta en roadtripp till kusten nästa helg. Bara över dagen för att kolla runt lite, bada, äta färska räkor och sånt mys. Längtar jätte mycket! Vi gör inte såna saker speciellt offta så det ska bli jätte kul faktiskt :)



Awwww, världens mysigaste buse! Han ligger och sover brevid mig nu, ÄNTLIGEN. Frågar mig själv varje dag vad han går på, men kommer nog aldrig få något svar på det... MAAAASSA kärlek i alla fall ♥

Funderar på att kolla på Bröderna lejonhjärta. Den går på tvn nu så varför inte? Har inte hunnit/orkat kolla runt efter några andra filmer idag så har inte så mycket annat att kolla på. Kanske börjar någon bra film vid 21:00, det brukar det ju göra på söndagar. Någon som vet??
Nej nu ska jag hoppa i mina myyys-kläder och lägga mig i soffan, kollar på det som erbjuds!!

KISSSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0