.

2010-07-20 ☆ 21:17:31
HEJ!

Varit ute på en svettig promenad, eftersvettas som tusan nu. Inte det alldra roligaste kanske, men det känns ju i alla fall att man varit aktiv!
Tog svängen förbi jobbet och sa hej till Catti, stackarn jobbar dödspasset idag (10-22:15) så kan lova att hon va skaaapligt trött nu.

Annars så har jag själv jobbat idag, men slutade 15:00 så mig är det faktiskt inte så synd om. Sedan när jag kom hem kom Issa på en gång. Så vi gick och handlade och sedan intog vi soffposition och satt mest och pratade tills hon skulle ta tåget för att sedan  åka hem till Kil igen.
När Issa åkt hoppade jag in i duschen, och väl där inne kom jag på att jag skulle ut och gå. Smart tjej! Så det vara bara att duscha klart, dra på mig kläder och sedan ta mig svettiga walk..
Och nu, ja nu sitter jag här igen och funderar på vad jag ska göra. Skrutten ligger på min axel och myser, sweet.
Elena kommer väl snart upp tror jag, så då blir det ytterligare lite soffmys och prat tills sängen väntar. Ska öppna på jobbet i morgon så kvällen får inte bli allt för sen idag. Meeen, viking som man är orkar man allt upp i vilket fall ;) Har aldrig haft problem att gå upp på morgonen tror jag.

Annars ska jag sätta mig och plugga teori på datorn nu, pluggade som en tok igår med. Känns verkligen att det är nu eller aldrig, ska jag ha mitt körkort är det nu jag ska börja. Inte sen, nu! Så taggad som jag är nu kommer jag inte bli igen så nu är det dax att ta tag i detta!

Tänker fortfarande på hur sjukt underbart det är att  när skolan börjar är det endast 1 enda år kvar..
Tror jag har längtat till studenten och belen i hela mitt liv, ärligt alltså. Redan när jag var liten bestämmde jag mig för hur min balklänning skulle se ut. OCH, jag sparade barbien som klännigen satt på, ända tills för 1 år sedan hade jag den på mit rum. Men elden slukade både barbien och klänningen lika som den slukade min dröm om att få just en sån klänning själv när jag äntligen är klar med skolan.
Everybody wants to be a princess sometime, right?
Här kommer i alla fall några klänningar som jag gillar.









Den översta är jag heeeeeelt såld på! UNDERBART FIN :O

Nu väntar ett teoritest.

KISSSSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0