.

2010-07-24 ☆ 19:52:28

Hejsan!

Just kommit hem från en hel dag på kusten. Besökte både Strömstad och Grebbesta, underbara platser båda två! Vill redan tillbaks, så ska kolla runt lite nu efter stugor mm på båda ställena. Skulle gärna spendera en helg där nere innan skolan börjar. Mest tror jag nog en då att jag gillade strömstad, va så mysigt där!
Har i alla fall haft en jätte bra dag! Införskaffade en klänning och en mjukisdress. Annars så gick vi mest runt och kikade på båtarna, kollade affärerna och käkade räkor. Hur underbart? :)
Föresten så var även vädret på topp HELA dagen. Solen stekte, och värmen var gaaaanska givmild måste jag säga.



Fruktansvärt fina båtar det finns där nere.



Matdax...



Matdax...



puss



Ignorera bilden ( nya klänningen )



Innan hemfärden fick vi ladda på med dricka för att inte avlida i värmen

Nu vet jag inte riktigt vad det bli än. Har inte hunnit planera så mycket under dagen.
Är i alla fall ledig i morgon så då ska jag köra på en sovmorgon, muuums!

Nej nu måste jag hoppa in i duschen! Ha en bra kväll

KISSSS AND LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0