.

2010-07-26 ☆ 22:51:36
Ja, som ni allra flesta redan fattat så har vi bokat en resa till Tunisien -Hammamet.
Åker den 18/8 och kommer hem den 25/8 så missar bara uppropet och 2 skoldagar, vilket känns bra så jag inte missar en hel vecka. MEN, nu när kicken har lagt sig och tankarna börjar fara i huvudet kom Skrutten upp. Nu fick jag helt plötligt världens dåligaste samvete.. Jag är helt plötsligt jätte deppig och funderar på detta. Jag känner mig som världens dåligaste människa om jag lämnar han.. Vill så gärna dra nu när vi hittat världens finaste och mysigaste ställe, och när vi dessutom har allt bokat. Men som sagt, mitt samvete styr mitt liv och jag har nu därför världens ångest! :(

Är sååå förväntans full, längtar faktiskt ihjäl mig! Faktiskt första gången som jag ska åka utomlands ( om man räknar bort Norge och Danmark då ) Min familj är ju förälskade i Skrutten så jag behöver ju egentligen inte oroa mig över honom. Han får det nog minst lika bra som vi kommer få det. Eller hur? Ja, det kommer han få!
Är sådär gott nervös redan, det är ju faktiskt bara 3 veckor kvar. REEEESFEBER!

Någon som varit i Tunisien som har något tipps på vad man kan göra där nere?
Guess what, jag ska faktiskt rida på en kamel.. Japp, its true! Bestämmde mig för detta så for jag såg att det gick. Fatta vilken grej! Vanligt vis skulle jag varit livrädd för att ens bara tänka tanken men nu känner jag mig bara jätte laddad för att utmana mig själv och göra något jag aldrig skulle gjort förut. Och ja, självklart ska bildbevis tas!



Nej nu ska jag krypa ner i säng. Mamma kommer och hämtar mig och Daniel tidgt i morgon så vi kan åka in till polisen för att göra pass innan det bär av till banken och sedan jobbet.

Godnatt!

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0