.

2010-07-27 ☆ 07:56:55
Vaknade med ett leende på läpparna, snart åker vi!

Uppe med tupppen idag i alla fall, ska snart in till staden för att göra oss ett varsit pass. Väntar bara på mamma hurtbullen som var tvungen ut att gå först. Att hon orkar? Sedan bär det av till polisen, banken och sedan jobbet. Kommer inte hem förens efter 21 i kväll, men jag överlever även detta så klart.
Någon som vet hur lång tid det tar för passen att komma? !

Vet inte om jag orkar sminka mig eller om jag ska skita i det.. Hatar att sminka mig på morgonen! Kortet på passer är ju inte så noga. Kommer liksom inte använda det varje dag. Men får se om några minuter om jag piggnat tilll eller fall jag fortfarande är lika trött.





Dagens facelook.

Ha en bra dag.

KISSSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0