.

2010-07-29 ☆ 15:52:33
Hejsan!

Skippade tvättiden idag, såg att tvättkorgen bara var halv full så flyttade fram vår tid tills lördag. Detta gillas eftersom vädret inte tillåter oss att springa ut och in till och från tvättstugan 200 gånger i regnet.
Mammi kom en snabbis förut, hon va här och kikade på vääärldens busigaste Skrutt. Sedan gick vi till Orrby för att handla, när vi var klara där fick mamma stressa hem eftersom hon var tvungen att åka upp till Bexis jobb där hon sitter och är paranoidare än någonsin. Men det är klart, jag vet hur det är att sitta uppe i museet i B-vik. Man blir verkligen paranoid!
Så jag gick in och städade, lagade hemmagjord pizza och tog miig en lång och skön dusch. Nu är jag klar för dagen och sitter i enbart myskläder i soffan och funderara på vilken film jag ska dra på.

Just ja, kikade påstlådan förut och fick ett glädjande besked. Våra biljetter kom idag :)





   

20 dagar kvar!

I morgon väntas som jag nämnt tidigare jobb mellan 10-15. Hoppas dagen går fort bara!

Kan även berätta att jag bokat halkbanan, fanns ingen tid så snabbt som jag ville men den är nu i alla fall bokad.
Risk1an bokar jag så fort jag kommer hem, den finns det ju nästan alltid tid för att göra.



Min sötnos som ALLTID ska ligga mitt i min blomma när vi käkar mat..
Ni kan ju tänka er hur blomman ser ut efter att han har legat i den varje dag?

Vet ni att jag bara har 12 arbetsdagar kvar? Fort sommaren har gått!

Nu ska jag sätta ett stygn i min klänning ( ni vet, den rosa med rosetten som släppt i fästet ) Tänkte ha den på lördag om värdet tillåter.

KISSS AND LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0