.

2010-07-30 ☆ 09:10:29
God morgon!

Ska snart vandra ner till jobbet i regnet, skit kul att gå i regn! Jobbar bara tills 15:00 idag, så jag har en skön dag framför mig. Fick nyss ett sms från polisen där det står att våra pass är klara för att hämta. Så hämta pass och växla pengar till Tunisiens valuta ska vi försöka göra idag när jag slutat.
Annars vet jag inte vad som händer i kväll, blir lugnt antar jag eftersom utgång står på schemat i morgon.

Är inte så trött idag faktiskt. Vissa dagar är jag helt död och knappt vet vad jag heter på morgonen. Ibland brukar jag svara i mobilen när mitt alarm ringer på morgonen, detta tycker Daniel är jätte kul och skrattar lika mycket varje gång.. Men idag är jag pigg och alert, käkade till och med frukost (?!) Vilket jag nästan aldrig gör. Så tummen upp för mig!

Någon som vet om det ska bli lika dåligt väder i morgon??
Nu måsste jag ge min lilla älskling mat sedan ska jag på börja min vandring i regnet ner till ICA klingan.
Ha en bra fortsatt dag så hörs vi ;)

KISSS and love


Älsk u mammi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0