.

2010-07-30 ☆ 19:31:26
PUST! Första gången på hela dagen som jag sitter ner. Jobbade över ca 3 timmar idag för det behövdes hjälp med frukten, och självkart ställer man upp! Kom hem klockan 18:00, sedan har jag städat och busat med min lilla sötnos. Skapligt busig han är när jag kommer hem från jobbet!

Ska snart kasta ihop en cesarsallad med kyckling och bacon, både lätt att fixa och urgott. MUMS!
Sedan ska jag hoppa in i duschen och efter det ska jag inta soffposition och vänta på lilla W. Är så fruktanvärt slut nu, galet trött faktiskt.. Daniel ska få knäcka min rygg sen när han kommer hem. Tror hela ryggraden är sned på mig nu, känns verkligen som jag ser ut som en banan. Ja, det är faktiskt exakt vad jag kommer vara när jag är nyduschad och klar för soffmys.. En banan i pyjamas.



I morgon kommer Morgan hit på käk och ska se lilla Skrutten för första gången.
Sedan blir det uuuuuuu-gååång, kommer bli perry bara vädret står på vår sida. Håller tummarna för detta så blir det säkert jätte bra. Funderar fortfarande dock på klädseln, fattar inte varför det ska vara så svårt!
Men faktiskt så är det ännu svårare för mig än för alla andra eftersom jag absolut inte passar i jeans, jag gör verkligen inte det. Tycker det är skit snyggt med stuprörsjeans, linne och en enkel kavaj över. Skulle gärna bära en sån outfitt i morgon men ja.. Kommer säker på något, some time!



Är verkligen jätte sugen på denna frisyren, jag älskar den! Skulle gå gärna få håret klippt så, trivs faktiskt jätte bra i kort hår. Men, vill ju kunna göra en snygg balfrisyr med och det känns som att det är svårare att göra i kort hår.
Har redan börjat tänka på detta med balfrisyr, för jag vet ju att det inte hnner växa speciellt mycket om jag klipper av det nu. Skulle inte balen varit om mindre än 1 år hade jag gjort det på en gång...

Nej, nu ska jag fixa lite mat.

KISS AND LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0