.

2010-07-10 ☆ 16:09:32

Well well well... Nu sitter jag här igen, med blogg.se. Jag kommer alltid tillbaks hur många gånger jag än avslutar mitt konto här och byter till en "bättre" bloggsida. Visst, jag gillade verkligen bloggplatsen men jag slutar ta mig fan alltid här endå. Ja ja, nu ska jag hålla mig här ett tag i alla fall.

Sitter hemma i Borgvik nu, väntar på käk. Men vem vet när packet kommer hem så grillen kan tändas och köttet grillas? Tror nog att det kommer dröja ett tag, tråkigt nog..
Daniel och co är nere i Borgvik på motordagen. Tror nog han kommer vara skaaaapligt rund om fötterna när han kommer tillbaks. Jag ska hem igen efter vi har käkat, har dåligt samvete som fan över att jag lämnade Skrutten helt själv hemma. Fyfan va taskig jag är! Jag och min elskling ska ha myskväll för oss själva i kväll när Daniel är ute och bedövar hjärnan med alkohol. Tummen upp för att han kommer vara bakis som saaatan i morgon medans inte jag är det. Jag får bli bakis först nästa helg när jag är ledig. Är redan tokladdad inför min ledighet, helgen ska planeras så den blir perry!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva ,är såå jävla trött. Håller så klart på att bli sjuk med, kan inte bli bättre. Har 3 dagars jobb framför mig med som väntar innan jag har en dag ledig. Är verkligen pengarna värt allt jobb?? Har verkligen börjat fundera på detta jag..

Nej nu måste jag ta och ringa Weche. Hon pratde på att hon skulle till Borgvik ikväll så kanske bara om jag säger till att jag inte planerar att bli speciellt långvarig. Just ja, tack till Bexi som fixa min blogg ;) Behöver ni hjälp med bloggdesign kan ni prata med Bea, kolla även hennes blogg beatrygg.blogg.se hon är jätte duktig faktiskt!

Nej nu ska jag fortsätta att kolla på Alice i underlandet, har inte hängt med specillt mycket under filmens gång så dax att göra det nu. Bättre sent än aldrig, right?

KISSS KISSS SMACK SMACK!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0