15/11

2010-11-15 ☆ 19:11:23

HEJSAN!

Sitter hemma med älsklingen och kim. Trött som fan, men kan inte lägga mig än.. Väntar på att "ung och bortskämd" ska börja så jag kan se vad det är för program ( kollade inte förra veckan )
Men så fort det slutar ska jag krypa ner i sängen och mysa ner mig i täcket, mums!
Mår fortfarande illa, ganska tråkigt faktiskt. Hatar att må illa!

Efter skolan förut kom som sagt Daniel och hämtade mig. Då åkte vi till IKEA en sväng och kikade lite. Tog även en fika, är helt besatt i deras cholkadmouse! Alla som fikar där boorde prova den!
Men hittade inget speciellt idag faktiskt, bara massa julsaker och det väntar vi någon vecka med att köpa.
När vi var klara där drog vi till guldfynd och köpte 2 silver ringar till mig som jag har kollat på. Tack min kärlek!
Fick dom faktiskt för att jag var så duktig och gick till sjukhuset förra veckan fast jag är livrädd för sjukhus.

Ingen mer än jag som har fobi för sjukhus & tandläkare mm?
Jag hatar det, är verkligen livrädd såfort jag ska dit.
Så att jag gick dit förra veckan och att jag ens vågade gå in i labbet var verkligen inte likt mig.
Är riktigt stolt över mig själv, och den stoltheten kommer jag inte svälja på länge!

Vill ni veta en till sak så ska jag belöna mig själv genom att köpa en ny klänning på fredag. Hihi, älskar klänningar!





Dåliga cam bilder, men så ser dom ut i alla fall. ( jätte fina i verkligheten )




ORKAR INTE VARA SJUUUUK :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0