•☆•*¨*•☆

2010-11-23 ☆ 15:16:44
Hejsan!

Slutade skolan tidigt idag, otroligt skönt!
När jag slutat kom min kärlek och hämtade mig. Och sedan fick det bli till IKEA en snabbis för att köpa lite julpynt. Rött & silver ska julpynter bestå av detta året. Lägenheten ska pyntas på söndag, kommer bli super fint!
Men måste köpa adventsljustakar, tror inte vi köpte några förra året? Eller gjorde vi?
Well, får kolla igenom julsakerna under veckan..

Ska ner och jobba i kväll ( som varje tisdag ) ska bli spännande att se hur et blivit nu när dom rivit väggen.

Även klickat hem en rosa mjukisdress idag. Känns verkligen som ett måste nu när det börjar dra sig mot vinter och kallare tider. Hoppas bara den passar, är liiite osäker på storleken! Leveransen var dock inte förens 10 december tror jag, tråkigt nog!

Baby rosa, i like! Mysig va?

Ha en bra dag!
KISS AND LOVE
BYEEEE










Kommentarer
Postat av: Anonym

Va mysig! Var är den köpt? :)

2010-11-23 @ 22:09:51
Postat av: Anonym

Var är den köpt?

2010-11-23 @ 22:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0