•☆•*¨*•☆

2010-11-24 ☆ 15:45:04
SVAR TILL ANONYM: I föregående inlägg fick jag en fråga om vart mjukisdressen är köpt. Den klickade jag hem från www.ellos.se igår för 199 kr.

Wlell, grejar för fult här hemma! Nu är bokhyllan nerplockad, ÄNTLIIIIGEN! Ni vet ju hur länge jag har tjatat om den förbannade bokhyllan, fy!

Började smygpynta igår, så nu är en julstjärna uppe i köksfönstret.
Mysigt va?



Ikväll står jobbet på schemat igen! Börja 18:00 så har lite tid kvar att greja och fixa.
Gick på begvik en snabbis med Daniel förut för att köpa ett litet paket till Bexi eftersom hon fyller år på lördag.

Såklart råkade jag även hitta ett paket till mig med.
Sååå snygga stövlar!



Har även hittat nyårs skorna med.. Gasch, är förälskad måste jag säga!
Men för att rädda mig själv köpte jag dom inte nu när Daniel var med, han hade dödat mig..
Men jag tror att jag ska köpa dom på fredag, är inte helt säker än med det lutar åt det hållet.
Dom skulle verkligen passa sååå bra till min klänning!

Nej, nu är det tempo som gäller om jag ska få något fixat här hemma!

KISSS AND LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0