Fredag 5/11

2010-11-05 ☆ 19:40:48
Just kommit hem och satt mig framför tvn, postkodsmiljonären rullar på för fullt!
Ska snart hoppa in i duschen och ladda för idolmys, mums! Kör på en lugn myskväll eftersom vi ska ut på bravader i morgon. Taggad till max och håller tummarna för en toppppen-kväll!
För er som missat det ska vi på maskerad i morgon, otroligt kul faktiskt! Jag ska vara en pirat och Daniel ska vara en fängelsefånge, hur nice? :D

Har spenderat mestadels av dagen med C & R. Tog oss en tur till säffle förut. Införskaffade då lite prydnadsgrejer ( som Skrutten redan börjat käka på ) Anade detta, men sakerna är silvriga så kunde inte motsåt det.. Såååå typiskt mig..
Sedan stannade vi vid leksaksaffären för att köpa det sista till morgondagen.
Belv lite pälor som ska flätas in i håret, ett svärd, glitter och vit ansiktsfärg till Daniel.

Efter duschen ska myskläderna på och chips-skålen fram, underbart.
Ha en toppen kväll och helg.
Bilder från morgondagen kommer på söööööndag.

KISSS AND LOVE PATRIZIA





HAHAHAHA, jag hittade nyss en kul bild som Bexi tagit med.. HÅLL I ER!



Hahah, hon är bara fööör söt min syster hahaha!
Masssssa kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0