Onsdag 3/11

2010-11-03 ☆ 23:21:05
Till alla äckliga pedofiler som finns ute i världen, jag hoppas ni dör en jävligt plågsam död!

Började nyss att läsa en bok jag lånat av Bea, Trasig heter den. Har läst 2 kap och jag sitter nu och stor grinar och skulle kunna spy vilken sekund som hellst. Fyfan vilken bok, fyfan!
Boken handar om en liten flicka som blir sexuellt utnyttjad av sin styvpappa och brutalt misshandlad av sin mamma under sin barndom.
Boken är skriven av flickan själv i äldre dagar och hennes "förord" i boken är;
-Den här boken tillägnas alla som har älskat mig och stöttat mig och min tro på det goda.
Kommer inte fortsätta läsa boken, men jag ber till gud att den inte fortsätter som den började. Stackars barn är allt jag säger!

Snyft, grinar som en tok. Helt sjukt att sånt här händer i verkligheten.
Nej, nu kryper jag ner i sängen i stället.
Hörs i morgon!

PUSS.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0