Tisdag 2/11

2010-11-02 ☆ 10:22:31
WWW.BLOGGTORKA.SE

Ja, som ni kanske märkt har jag inte skrivit varken på söndag eller igår.. För att skydda mig själv säger jag, tidsbrist!

Söndagen jobbade jag i 7 timmar, sedan när jag kom hem drog jag in till stan och gick på bio med Wenche. Skakar så fort jag tänkter på filmen, fyfan! Kommer aldrig mer se den. Paranormalactivity 2, hemskaste jag nåååågonsin sett. Rekomenderas till alla som vill hoppa 7 meter över biostolen.

Sedan igår då.. Tog med mig min lilla kisse och åkte upp till mamma och hundrarna. Det gick skit bra faktiskt. Jag var lite nervös, det måste jag erkänna. Men fasen va goa de va mot varnandra.
GILLA! Nu vet jag att Skrutten kan hänga med upp till mamma när vi ska dit.
Sedan kom familjen till mig så käkade vi taco på eftermiddag/kvällen. När dom åkt drog jahg och Bexi och tränade, bubblade och avslutade sedan kvällen med solariet, MUMS!

Nu ska jag bara plocka i ordning lite sedan ska jag ta mig en långpromenad runt Grums och sedan lägga mig i solariet. Och när klockan slår ca 14:00 kommer min älskling hem, ååhhh va underbart!! Helt sjukt hur mycket jag saknat Daniel.










Sååå liter uppdaterring om vad jag pysslat med dom senaste dagarna i alla fall.

Nu kommer jag till mitt stora problem. VAD SKA JAG VARA UTKLÄDD TILL PÅ LÖRDAG?

KISSS AND LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0