Tordag

2010-11-18 ☆ 16:04:54

Är hemma och myser med Skrutten, min lilla sötnos! Han är såååååå mysigt just nu.
Inväntar även Tinnette och Issa som trillar in senare någon gång .
Borde verkligen städa lite, men orkar jag det? Ah, får nog bli så faktiskt..

Ska även lägga i en färg till i håret sen eftersom jag missade halva skallen igår, bra jobbat Patrizia!
Ser förjävligt ut om jag ska vara helt ärlig.. Men men, det ordnar jag senare hihi!

I morgon är det IDOL i Karslad som står på kvällens schema. Ska dit med Daniel, myys! På lördag har vi varit ihop i 4,5 år, såå jävla underbart! Massa massa massa kärlek till dig min älskling.

Nej, bäst jag tar tag i damsugaren nu.
Skriver mer sen.

KISSS AND LOVE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0