Torsdag 11/11

2010-11-11 ☆ 21:57:05

HEJSAN!

Sitter hemma och myser i soffan ikädd min rosa morgonrock som är mysigast i hela världen.
Har sjukt ont i ryggen, vet inte vad fan som hände... Lovar, kan knappt stå upp, så illa är det..
Får väl se hur det utvecklar sig till i morgon. Håller tummarna för att jag vaknar utan något ryggont till morgonen.

Just ja. Skrutten var verkligen såååå mysig förut. Så när jag inte tog upp han själv bestämmde han sig för att hoppa upp i mitt knä på egen hand, vilket resulerade ett stooort jävla rivmärke över hela låret. Men men, har aldrig och kommer aldrig var arg på min sötnos.

Nej, nu ska jag kolla klart på tvn sedan väntar sängen.
Skriver mer i morgon.

Sleep tight now.
KISS AND LOVE



GAMMAL BILD MEN..
Håller på att försöka planera lilla Bexis födelsedagkväll.
Jobbar hela dagen, men som man brukar säga.. Kvällen är ung!
Massa kärlek till dig.


Kommentarer
Postat av: beaaaa :DD

ta ledigt hela dagen den 27;e , och så har du överrasknings fest för mig hemma hos er, skrúttigullet kan sova i borgvik (A)



stor kärlek till dig <3

2010-11-11 @ 22:05:24
URL: http://btrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0