Fredag 22/10

2010-10-22 ☆ 17:33:00
Sitter och sjunger singstar för mig själv, det är ju lixom frdag!
Men sparar hjärncellerna tills i morgon, duktig flicka! Men i morgonkväll är det turkiskpepparshott som gäller, tummen upp för det! Pigelindrink står även det på kvällensmeny, mummmmmmms!
Well well, allt för lilla C blir stor och fyller 18, grattis i förskott gumman!

Dagen har varit ganska lik alla andra.
Praktik till att börja med, helt okej förutom att jag knäckte ryggen i morse när jag satt på rumpan ner för backen.. Fan för is är allt jag säger! Så har varit lite halv seg idag måste jag säga..
Sedan lunchade jag med dom bästa, k-talrik fick det faktiskt bli eftersom det är fredag!
Runt 15:00 fick jag ta helg så stack upp till gymmet så fort jag slutade och var där ett tag, gött!

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Sola kanske? JA, så får det bli!
Sedan ska jag invänta min kärlek som trillar in i natt eller i morgon. Fyfasen va trött han kommer vara.. Gött att han kommer hem, saknar ihjäl mig snart tror jag. Känns skit jobbigt att han åker på söndag igen, tack gode gud för den smarta människan som kom på mobilen. Ska ge dig en puss så får jag ser dig!
Får se senare när Bexi kommer hem, hon kör på en sleepover in our place to night. MYS!

Till sist måte jag bara säga. TACK för att du är världsbäst och jag kan prata om allt med dig, du vet vem du är.
Massa massa massa kärlek till dig.

Nu väntar solariet, BYEEE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0