Måndag 25/10

2010-10-25 ☆ 17:58:46
Dagens inköp


Mjukisdress


Tunika/linne


Klänning & Halsband


Örhängen

Ja, fick börja morgonen med lite shopping eftersom mitt humör var så lågt som det kunde vara. PISSSSSSSMORGON är allt jag säger!

Sedan stod praktiken på schemat. Är inne på sista veckan nu, både skönt och oskönt..
Lunchade med mamma på eftermiddagen, mys!
När jag slutade vid 16:00 drog jag upp till gymmet på en gång, körde som vanligt på löpbandet, lika skönt även denna gången.

Så har faktiskt just kommit hem.. Ska slänga mig i soffan och kolla på film nu, alltså köra på en enmansmyskväll. Fyfan va tråkigt! Min kärlek åkte ju idag igen, sååå otroligt jobbigt!
Well well, hoppas jag överlever!

Nej, nu ska jag ta med mig Skrutt till soffan och mysa ner oss i täcket.
Skriver kaaanske mer sen.

KISSS AND LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0