Onsdag 6/10

2010-10-06 ☆ 16:57:35
Hejsan!

Just kommit innanför dörren och hunnit sätt på ugnen.
Pomes & kyckling står på dagens matsedel, mums!

Har varit på prkatik hela dagen, vilket jag kommer vara i 4 veckor ( om det är någon som missat det )
Det har varit otroligt lugnt heeela dagen, vilket jag har lite svårt för tråkigt nog. Jag är ju verkligen världens mest rastlösa människa.
Känner verklien att när jag ska böja jobba, då ska jag verkligen ha ett jobb med lite GO i!

Förut kom min kärlek till min praktikplats med ett årskort på badhuset. Söt han är! Har sagt att jag vill ha ett så idag passade han på att överaska mig :) Massa kärlek till Daniel!

Så fort vi har käkat ska jag plugga lite sedan ska jag dra på mig walk skorna och bege mig av ut på en promenix innan det bär av till badhuset för att bränna lite KCAL, i like it!








Fick bli lite bilder på mig och Skrutt.. Han är verkligen en linslus, på riktigt!

Skriver mer sen.

KISSSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0