Söndag 17/19

2010-10-17 ☆ 11:37:20
Just städat lite, kännde att det behövdes. Så nu är det bara disken kvar, tänkte att Daniel skulle ta det MOHAHAHA! Hemsk jag är.. Han ska ju faktiskt tvätta sen innan han åker bort. Well, jag kan väl ta lite disk i alla fall då. Funderar även på vad tusan jag ska göra för mat idag? Ska och jobba vid 14:30 så det blir ju en ganska tidig middag. Hm?!

I morgon ska jag fixa min systers hår, gissa om hon kommer bli glad!
Beställt en hårförlängning åt den lilla loppan som jag ska hämta i morgon på förmiddagen. Sedan när vi slutar båda två är det HARIMAKEOVER in my place. Ska färgas, klippas och limmas. Kommer nog bli super, i hope!
Efter det ska jag få med mig Bex till gymmet så vi kan svettas lite.. Så Bexi, här har du din dag i morgon. Vilket betyder, PLANERA INGET ANNAT!

Nu ska jag försöka få ur D vad vi ska laga för käk idag.
Ha en bra dag så slänger jag nog in ett inlägg i kväll när jag slutar ( om jag orkar )

PUSSSS!







PS: ISSA, kom till mig under veckan. Jag saaaaaknar dig!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG SAKNAR VÄL DIG MED FATTAR DU VÄL GOSAN, KANSKE KOMMER IMORN? :D

2010-10-18 @ 20:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0