Tisdag 12/10

2010-10-12 ☆ 16:02:24
 R.I.P LAIZY TISDAG 2010-10-12
- UNDERBAR & ÄLSKAD AV ALLA.
DU HAR DET BÄTTRE NU, NU KÄNNER DU INGEN SMÄRTA MER.
NU KAN DU SPRING RUNT I HIMMLEN UTAN ATT LIDA.
SAKNADEN ÄR REDAN STOR OCH SAKNADEN KOMMER ALLTID VARA STOR.
ALLTID ÄLSKAT DIG,OCH KOMMER ALLTID FORTSÄTTA GÖRA DET ♥
Har ännu inte brytit ihop, gråtit och kännt smärta.
Tror jag vet varför.. För du kämpade in i det sista och din styrka gör mig nu stark. Vet att detta var de bästa för dig.

Ja, idag avlev Morfars hund under en opration på Färjestaddjursjukhus. Hon blev ca 10-12 år? Vet inte helt säkert men kan säga så mycket som att vi är i stort sett uppväxta med henne. Underbar hund..
Vet att morfar är knäckt, ledsen, förtvivlad mm. Men jag vet även att han är stark och har redan gått igenom hemska saker och klarat det.. Jag älskar dig morfar, vet att du klarar detta!

Jobbet hoppas över idag dels pga detta och sedan ska jag lära mig bla hur man fyller på olja och byter däck.. Ska alltså bli en riktig höjdare på bilar. Tro det eller ej!!

Började dagen med ett gymbesök med mamma och Bex, så jävla skönt! Samma sak gäller på torsdag morgon med. Annars så har jag varit på praktiken som vanligt idg, helt okej.

Nej, nu har ja inte tid mer..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0