Tisdag 26/10

2010-10-26 ☆ 16:25:48
Hejsan!

Håller på och lagar mat nu, kotlette & ris står på menyn. Hur gott?! MUMS..
Skrutten är världens mest busigaste. Han bara springer om kring överallt, under soffan, upp på bokhyllan OVS!
My babysugar, a lott of love to you!

Dagen har i alla fall sett ut som vanligt. Började med ett kort gymbesök med Bexi innan praktiken. Var sedan på praktien tills klockan 15. Sedan när jag slutade gick jag till gymmet en snabbbbsväng igen.
Och nu sitter jag här hemma hungrig som fan och väntar på att maten ska bli klar..

Ska ner till jobbet sen och averka ett arbetspass som vanligt på tisdagskvällarna.
Annars så händer det inte mycket mer i kväll. Kul dag måste jag säga (Y)

I morgon ska jag göra slingor i mitt hår, även klippa mig ( vilket är 1 år sedan jag gjorde på längden )
Så det ska bli skönt som fan faktiskt. Fy va slitna toppar jag har nu, inte kul alls!

Ska hoppa in i duschen så fort jag käkat.
Ha en bra kväll!

KISS AND LOVE



v                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0