Tisdag 5/10

2010-10-05 ☆ 15:14:54
Just kommi hem från praktiken..
Inte gjort något speciellt idag, vikt och larmat kläder typ haha.. Ah, det säger väl sig själv hur kul jag har.

Nu funderar jag på om jag ska ta en walk eller inte.. Hinner ju inte träna idag eftersom jag ska och jobba i kväll.
Syndade förut och käkade vanlig mat.. Men, ska ju käka det 1 gång om dagen så har ju inte gjort något fel egentligen. Började dricka Nutrilett igår, men det smakar FAAAN så vet inte hur jag ska orka dricka det 2 gånger om dagen i 4 veckor?!
Dricker lixsom 1 till frukost, 1 till lunch och sedan käkar jag middag/kvällsmat när jag kommer hem på kvällen. Ah, så har jag tänkt att jag ska lägga upp det i alla fall. Men men, tror aldrig jag kommer orka hålla mig till den skiten om jag ska vara ärlig. Fy för smaken!

Oj, värst vad jag förklarar haha!
Jo men visst måste jag ta en promenad, vädret är ju verkligen greeat. Funderade ju på att simma idag men tror fasen jag hoppar det. Ska ju iväg och simma i morgon kväll, så en promenad får faktiskt duga nu.

Meeen, innan jag gör något annat ska jag plugga lite.
Ha en bra dag.

KISSS KISSS



Va liten han var här då miiiin lilla sötnos!



Igår började vi prata på att boka en tripp igen. Världen runt är lockande, men klarar inte av att vara borta så länge tror jag.. Lägger min röst på Bulgarien!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0