Måndag 13/9

2010-09-13 ☆ 19:23:21
Shit va uppjagad jag varit hela dagen lång!

Ringde trafikverket i morse för att se om jag kunde boka teoriprovet ( vilket jag inte trodde skulle gå ) så fick jag en tid för både teoriprov och uppköpring innom en snar framtid. Så ja, gissa om jag fick svettatack, panik och allt annat man kan få. Liksom, blev hur lycktig som hellst men samtidigt nervös.
Kommer inte berätta för någon när detta ska ske, men kan säga att jag kommer göra det innan jul i alla fall. Om jag klarar det eller inte kommer ni får reda på så småning om men jag ska inte räkna med för mycket har jag bestämmt mig för.

Sitter just nu och pluggar som en toook!
Sedan blir det biggest looser och lite sällskap, alltså en tv-kväll. Ganska välbehövligt efter en sån här dag måste jag säga.

Har absolut inte tid för detta mer nu, ska läsa teoriboken 3200.000 gånger så det kan sätta sig på skallen någon gång. Hatar att jag har så jävla svårt att läsa i böcker.. Men men, som sagt.. Att kugga, vad gör det egentligen?

Skriver kaaanske mer sen, annars skriver jag i morgon igen så klart :)
Ha en toppen kväll!

KISSS KISSS KISSS


- Måste säga att jag saknar värmen nått sååå fruktansvärt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0