Måndag 1/9

2010-09-01 ☆ 09:12:42

Redan september, shit va tiden går fort tycker jag! Och ja, innom 1 vecka eller 2 kommer uggsen sitta på fötterna och halsduken vara lindad runt halsen. I LIKE IT!

Sitter i skolan nu och försöker formulera hur vi tänkt oss när det gäller vårt projektarbete. Men eftersom det är första gången idag och än så länge är alla planer bara suddigt prat så är det verkligen inte lätt att veta hur man ska börja... Har ju även pratat på 2 olika saker, så det känns som att hela projektbeskrivningen inte kan bli klar förens vi pratat igenom det hela ordentligt. Men måste medge att vi har 2 riktigt bra saker på G, så det kommer nog bli skit bra!

Annars så gäller jobbet som sagt i kväll, inte så jätte kul kanske eftersom jag är världens tröttaste människa idag. Huvudet är inte heller min bästa vän för tillfället... Men men, hopaps det blir bättre tills i kväll.

Nej, nu måste jag fortsätta.. Ska bara invänta Gunnel så hon kan förklara lite för mig.. Uppdragsgivare/sammarbete, resurser/ekonomi, fattar ingenting :O

Ha en toppen dag!

KISS AND LOVE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0