Onsdag 8/9

2010-09-08 ☆ 09:26:31
Sitter i skolan och jobbar med projektarbetet nu.. Äntligen är det bestämt vad vi ska göra och även lite hur det ska utföras. Känns skönt faktiskt!

Jobbade ju i går kväll igen. Därför jag inte skrev något igår. Samma sak gäller idag så därför jag passar på att slänga in ett litet inlägg nu hihi..

Är hungrig som en tok och det är inte lunch på 200 år, så jag vet faktiskt inte hur jag ska överleva detta..
Är även nervös som en tok med om ni undrar, gör ju halkbanan i övermorgon. Håller tummarna för att det går bra och att jag inte kuggar.

Nej nu ska vi fortsätta!

Ha en bra dag.

KISSSSSES



Vill tillbaks till solen! ( dock inte Tunisien )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0