Söndag 5/9

2010-09-05 ☆ 18:00:13
Hejsan!
Just landat i soffan och satt på en film. Är inte på det humöret jag hade tänkt mig men..
Varför måste allt hända här? Hoppas det går bra med dig i alla fall. Och hoppas ni vet att vi finns!

Dagen har i alla fall spenderats uppe i Borgvik hos famieljen. Blev lite pizza, tv-tittande och tjat. Mysigt mysigt!
Sedan körde jag lite bil med. Tränade på att starta i uppförsbacke, backa runt krön ( heter det så? ) och sedan att behöva växla i tid och otid. Börjar bli riktigt haj på detta nu ;) hihihi. Nej kanske inte, men nu känner jag i alla fall att jag veet hur man kör om man säger så. Det jag tycker är svårast är nog växlingen. Så framöver i mitt liv tror jag nog att det slutar med att jag kör en automatbil. TUMMEN UPP!

Nu måste jag faktiskt skiva ett reportage med.. Fasen att det ska vara inlämnat i morgon redan.
Fattar faktiskt inte hur jag ska skriva det. Men men.. Det löser sig nog när jag äl börjat.
Skriver mer senare.

PUSSS PUSSS



Just ja, färgade även håret i morse. Resultatet får ni se senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0