Tisdag 21/9

2010-09-21 ☆ 09:51:43
Sitter i skolan och har Engelska nu.. Jag hatar verkligen engelska, sååå mycket! Tror aldrig jag gillat det ämnet, och kommer aldrig göra det heller.
Ska ut till Sätterstrand sen igen och ha "polisövning". ( I KYLAN ) Fan va kallt det är idag, helt sjukt!
Måste verkligen införskaffa mig en ny höstjacka. Eller, om man ska gå på vinterjackan på en gång?

Ikväll står jobber på schemat. Stänger idag, helt okej med 3 timmars arbetspass måste jag säga hihih..

Har faktiskt inte så mycket att skriva om känenr jag.
Teoriprov och uppkörningen börjar närma sig kan jag i alla fall berätta.
Så, ja.. Ska plugga ihjäl mig från och med nästa vecka.

Ha en bra dag/kväll/vecka!

PUSSS PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0