Torsdag 16/9

2010-09-16 ☆ 10:33:33
Sitter i skiolan nu. Ska välja en frivilligorganisation att skriva om, och kan lova er att det finns en del att välja på.

Idag är min ego-torsdag som ni vet. Så jag ska träna, sola, färga håret mm.. You know, allt det man inte hinner göra under veckodagarna när skolan, jobb mm står på schemat. Och speciellt inte nu när jag pluggar hela tiden, har faktiskt läst ur körkortsboken nu på 2,5 dagar. Ganska duktig väll? 
Så nu ska jag börja fördjupa mig i boken, alltså skriva ner allt jag tycker är viktigt och sedan plugga ut i från mina egna ord. ( Lär mig mycket lättare så faktiskt )

Just ja, jag övningskörde igår med. Gick väll sådär.. Tror faktiskt att jag kan köra, men det var mycket värre när vi kom till backning in på parkering. Fysatan! Grinade faktiskt efter åt, så kass kände jag mig hahah.
Men men, nya tag till helgen!

Sedan runt 13:00 kommer polisen och hämtar oss på skolan så ska vi åka till Sätterstrand och vara figuranter på någon polisövning, ska bli roligt faktiskt.

Nej nu måste jag skärpa mig! Måste välja en organisation.

KSISSS KISSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0