Måndag 6/9

2010-09-06 ☆ 17:05:29












Dagens inköp:
UGGS
ARMBAND
SJAL
SKOR
MASCARA
ARMBAND

Inköp som är på g



Well.. Har i varit i skolan idag fram tills klockan 12. Sedan var det studiebeskök på NWT som gällde. Vilket var det tråkigste jag gjort i hela mitt liv.. Efter det blev det en snabbis på Bergvik för att införskaffa sakerna som ni just kollar på.

Senare blir det tv-kväll med Catti och Richard. Blir även lite käk och så ( hoppas på hemmagjord pizza ) Är faktiskt sugen som en tok på det. Det är ju sååå mycket godare än köpt pizza enligt mig!

Nu ska jag boka bussresa till Ullared för mig och min älskade lillasyster. Vi tänkte dra i väg på en liten tripp ihop, och då var Ullared ett självklart ställe att dra till tyckte vi. Shopping blir!

Nu ska jag städa lite, och sedan ska jag ut på en promenad.

Ha en bra kväll!

KISSSSES

Ps: Ett stort grattis till Isabel Palokangas som tog körkort idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0