Fredag

2011-04-01 ☆ 09:27:36
Fredag fredag fredag, UNDERBARA FREDAG!!
Sitter fortfarande hemma och myser. Har ju sovmorgon idag! Måste säga att det var så otroligt mega skönt att lägga sig igår. Somnade innan 22:00 tror jag, gott va? Jag var verkligen så otroligt trött, helt sjukt. Men men, nu är jag utvilad och pigg igen. Börjar dock blir förkyld tror jag. Ovanligt va?

Ikväll är det 100 % party som gäller. Antar att det är ganska många mer än jag som är rå taggade! Girlsen kommer som jag sagt förut hit innan. Så antar att det blir en ölsbelsrunda/"ciderspelsrunda" eller två. Perfekt till förfesten! Den stora frågan är just nu, vad fasen ska jag ha på mig i kväll?! Klänning är en självklarhet men vilken ska jag ha och vad ska jag ha till? Det är detta som är så jobigt med att vara tjej.. Det är ju liksom inte bara att bestämma att "idag kör jag på klänning nä jag ska ut" utan då tillkommer alla följdfrågor sedan med.. Typ:
-Vilken klänning ska jag ha?
-Legging VS barbent?
-Vilka skor passar till?
-Vilka smycken passar till?
-Hur ska jag vara sminkad?
-Hur ska jag ha håret?
-Ska jag ha någonting på armarna eller kör jag enbart på klänning?

Ja, som ni ser är det faktiskt en hel del att tänka på när det gäller utgång som tjej.. Kanske just därför vi älskar det? Who knows! Lucky me som gillar att lalla runt med alla dessa frågor i skallen ;)
Men men, nu ska jag faktiskt läsa igenom provet en sista gång. Ha en toppen dag så skriver jag mer senare.
KISSS AND LOVVVE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0